Apie mus

Informacija apie mus ir mūsų veiklą

Apie mus

Mes esame Marbusas komanda, kuri supranta ką reiškia krovinių gabenimas. Šiuolaikinis pasaulis neįsivaizduojamas be nuolatinio judėjimo, todėl teikiame profesionalias krovinių gabenimo paslaugas. Esame atviri iššūkiams, todėl visada imamės projektų, kuriuose reikia įdėti daug darbo ir žinių. Mūsų paslaugos orientuotos į klientus, kuriems reikia patikimų, kokybiškų ir profesionalių sprendimų ir paslaugų. Kiekvienas klientas mums yra savitas, įdomus ir vertingas. Akivaizdu, kad mūsų darbo tikslas yra pakankamai paprastas – greitai ir be papildomų galvos skausmų nugabenti krovinius iš vienos vietos į kitą. Daugeliui atrodo, kad tokia paslauga – pakankamai elementari, bet Jūs pabandykite nepasiklysti ir niekada nepavėluoti. Mes tai galime, nes dirbame operatyviai, o šia savybe ne visi pasigirti gali.

Daliniai kroviniai / Pilni kroviniai / Express kroviniai

Vežame į šias šalis ir iš jų

Jungtinė karalystė

Šveicarija

Švedija

Ispanija

Slovėnija

Slovakija

Serbija

Albanija

Rumunija

Portugalija

Lenkija

Norvegija

Nyderlandai

Moldavija

Makedonija

Austrija

Latvija

Italija

Airija

Vengrija

Graikija

Vokietija

Prancūzija

Belgija

Suomija

Estija

Danija

Čekija

Kroatija

Bulgarija

Bosnija ir Hercegovina

Pretenzijų reiškimas

1.1. Apie patirtus nuostolius ar žalą Siuntėjas privalo pranešti Vežėjui žodžiu per 5 (penkias) kalendorines dienas nuo krovinio / siuntos pristatymo dienos ir patvirtinti tai raštu per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo siuntos pristatymo momento. Jeigu Siuntėjas to nepadaro, Vežėjas neatsako už jokią žalą ar praradimą, išskyrus tuos atvejus, kai Siuntėjas įrodo, kad raštu pranešti Vežėjui laiku nebuvo įmanoma dėl svarbių ir pagrįstų priežasčių.


1.2. Kai nuostoliai patiriami dėl netinkamai supakuotos siuntos / krovinio, Vežėjas žalos siuntos / krovinio neatlygina.


1.3. Siuntėjas įsipareigoja nedelsiant informuoti apie krovinio / siuntos pristatymo vietos pasikeitimą. Pasikeitus krovinio / siuntos pristatymo vietai, Siuntėjas papildomai sumoka Vežėjui 45 Eur (keturiasdešimt penkių eurų) vežimo mokestį.

Dėl prašymų valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai

Vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžiantis subjektas: Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, adresas Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, www.vvtat.lt.

Paslaugos Pirkėjas, manantis, kad jo teisės buvo pažeistos, visų pirma turi raštu ar el. paštu kreiptis į Paslaugos Pardavėją ir Pardavėjas per 14 dienų nuo Pirkėjo rašytinių pretenzijų gavimo dienos, turi Pirkėjui pateikti atsakymą ir problemos sprendimo būdus. Tuo atveju, jeigu Pardavėjo atsakymas Pirkėjo netenkins, Pirkėjas turi teisę kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 85 262 67 51, faks. (85) 279 1466, interneto svetainė www.vvtat.lt, ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje https://ec.europa.eu/odr/“.

Visais su paslaugos atliktu darbu, susijusiais klausimais kreipkitės info@mbcargo.lt arba paskambinę 8645 09 951. Darbo laikas: I-V 9-17:00